Termeni si conditii

Acest website, www.mervin.ro, este proprietatea Szabó Melánia Anikó PFA, persoană juridică română, cu sediul în sat. Biharia, str. Gáspár András nr. 101, Jud. Bihor, înscrisa în Registrul Comertului cu numarul F5/309/15.03.2024, Cod Unic de Înregistrare: 49773610, telefon: 0744230858, e-mail: [email protected].

În continuare „Site-ul” www.mervin.ro prin intermediul administratorului, a reprezentanților legali sau convenționali controlează, administrează și deține în mod direct și pe durată nedeterminată website-ul www.mervin.ro,  toate subdomeniile aparținând acestuia, precum și întreg conținutul încărcat pe serverele sale, indiferent de forma sau modalitatea prezentată.

Prin conținut încărcat (upload) pe site se înțelege în mod exemplificativ, dar nu limitativ: fișiere de tip grafică, indiferent de formatul acestora (.jpg, .png. .ai, .psd), fișiere de tip text, fișiere de tip audio, video, mărci, logo-uri, brevete de invenție, inclusiv coduri (script-uri informatice), indiferent de modul și formatul acestora de prezentare și indiferent dacă aceste elemente au fost sau nu afișate în mod public pe site ori dacă au rămas în bazele de date ale acestuia.

Fiecare utilizator care accesează și vizualizează prin intermediul oricărui dispozitiv website-ul www.mervin.ro îi este strict interzis să întreprindă orice tip de acțiune care ar viza preluarea, partajarea, stocarea, diseminarea totală sau parțială a conținutului existent pe serverele Szabó Melánia Anikó PFA, precum și a conținutului afișat în mod public pe site, astfel cum a fost descris mai sus, fără acordul prealabil expres și în scris al administratorului.

Administratorul își rezervă în continuare capacitatea, precum și dreptul de a actualiza și modifica oricând și în mod unilateral conținutul și forma de prezentare a prezentelor termene și condiții, precum și a bunurilor, produselor și serviciilor sub toate aspectele fără a fi obligat să comunice vreo notificare prealabilă.

Pentru păstrarea evidenței actualizărilor și modificărilor aduse prezentelor Termene și Condiții, documentul va cuprinde în partea introductivă și finală; data adoptării, precum și data ultimei revizuiri/actualizări.

În cazul în care pe server există comenzi plasate în curs de procesare și/sau în curs de desfășurare care vizează bunurile, produsele și serviciile afectate de eventuale actualizări sau modificări, Vânzătorul se obligă să notifice prin orice mijloace Cumpărătorul despre aceste evenimente fără ca acesta din urmă să poată pretinde despăgubiri sau alte daune-interese din acest motiv.

Utilizatorii website-ului au întotdeauna obligația de a verifica periodic conținutul actualizat al prezentelor termene și condiții pentru a fi informați cu privire la ultimele modificări și actualizări. În toate cazurile este prezumat faptul că utilizarea site-ului într-un anumit moment implică în mod absolut necondiționat și fără excepții acceptarea termenelor și condițiilor de utilizare a site-ului în forma actualizată începând la data accesării.

Prin accesarea site-ului www.mervin.ro  şi înscrierea cu scopul de a cumpăra prin intermediul acestei pagini, clientul ia la cunoştinţă că prin acesta se realizează o vânzare cumpărare între el şi vânzătorul, operatorul paginii.

În această accepţiune termenii utilizaţi aici se definesc a fi:

TERMENI ȘI CONDIȚII

  1. Vânzător: operatorul site-ului, Szabó Melania Anikó Persoană Fizică Autorizată, cu sediul în sat. Biharia, Str. Gáspár András, nr. 101 jud. Bihor, înregistrat la Registrul Comerțului de nr. F5/309/2024, având CUI 49773610. Orice dubiu referitor la acuratețea sau actualitatea informațiilor prezentate, vă recomandăm să vă adresați telefonic. Operatorul site-ului, Szabó Melania Anikó Persoană Fizică Autorizată, nu va fi ținut responsabil pentru prejudiciile directe sau indirecte cauzate ca urmare a navigării pe acest website și utilizării informațiilor prezentate pe website, a imposibilității temporare ori permanente de accesare a website-ului, a unor acțiuni neautorizate ale unor terțe persoane asupra website-ului. Nu va fi ținut responsabil pentru prejudiciile directe sau indirecte cauzate ca urmare a descărcării oricăror fișiere, documente de pe acest website, incluzând, fără a se limita la: eventuale distrugeri cauzate sistemelor de calcul sau rețelei de pe care se accesează website-ul, pierderi de date.
  2. Cumpărător: orice persoană fizică sau personă juridică care îndeplinind formalităţile şi condiţiile de înscriere, emite o Comandă de cumpărare prin intermediul website-ului. Informațiile personale puse la dispoziția Szabó Melania Anikó PFA pentru a accesa anumite informații online sau pentru a vă crea un cont de utilizator, sunt protejate în condițiile prevăzute de Legea nr. 677/2001. Prin completarea formularelor online vă exprimați în mod implicit acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal astfel furnizate. În acest sens, autorizați Szabó Melania Anikó PFA să utilizeze aceste date în scopuri statistice, de marketing, precum și pentru a transmite mesaje cu privire la produse sau servicii, campanii promoționale sau orice alte campanii de informare desfășurate de Szabó Melania Anikó PFA  sau de partenerii Szabó Melania Anikó PFA . La solicitarea expresă a Dumneavoastră, formulată în scris și transmisă către Szabó Melania Anikó PFA  la sediul social menționat în preambulul prezentului document, sau pe adresa [email protected]Szabó Melania Anikó PFA  se obligă să rectifice, să actualizeze, să șteargă sau să anonimizeze datele cu caracter personal ale solicitantului, în mod gratuit, conform dispozițiilor Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
  3. Cumpărător: persoane fizice care achiziționează produse online folosind website-ul www.mervin.ro se bucură de toate drepturile prevăzute de legislația în materia protecției consumatorilor la încheierea contractelor la distanță. În acest sens, consumatorii au drept de retragere din contractul încheiat la distanță în termen de 14 zile de la data livrării produselor achiziționate de pe www.mervin.ro. Pentru exercitarea acestui drept, este necesar să vă adresați în scris, în termen de maximum 14 zile de la data livrării produselor, societății Szabó Melánia Anikó PFA, fie prin e-mail, de la adresa cu care sunteți înregistrat și ați efectuat comanda pe www.mervin.ro, fie prin poștă, la adresa Szabó Melánia Anikó PFA precizată în preambulul prezentului document. Pentru a fi validă, solicitarea de retragere trebuie să fie formulată explicit și neechivoc, și trebuie să conțină numărul de referință al comenzii, denumirea produselor ce fac obiectul contractului încheiat la distanță, sau orice element care să permită identificarea contractului vizat.

În termen de maximum 14 zile de la data comunicării intenției de retragere, consumatorul are obligația de a returna către Szabó Melánia Anikó PFA, produsele ce fac obiectul contractului încheiat cu consumatorul, în aceeași stare în care acestea au fost livrate. Consumatorul va suporta cheltuielile de returnare a produselor. Szabó Melánia Anikó PFA va returna consumatorului care și-a exercitat în mod legal dreptul de retragere, sumele plătite, folosind aceleași modalități de plată utilizate de consumator la achiziționarea produselor.

Szabó Melánia Anikó PFA nu va restitui costurile suplimentare de livrare, în cazul în care consumatorul a ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Szabó Melánia Anikó PFA, respectiv livrarea prin intermediul Poștei Române.

  • Comandă: document în format electronic transmis prin intermediul paginii web, ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Cumpărătorul, în baza ofertei generale ale Vânzătorului solicită spre vânzare, iar Vânzătorul livrează bunurile selectate de Cumpărător. Prin comanda lansată Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri şi se obligă în mod automat să facă plata preţului acestora. Achiziționarea produselor de pe www.mervin.ro implică crearea unui cont de utilizator furnizând date cu caracter personal. Szabó Melánia Anikó PFA nu va comunica niciunei terțe persoane datele cu caracter personal furnizat la momentul creării contului. Szabó Melánia Anikó PFA nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile în care utilizatorul furnizează date de identificare false ori adrese de livrare eronate.
  • Stoc: Vânzătorul va semnala la fiecare produs din gama de produse oferite prin intermediul www.mervin.ro dacă dispune sau nu momentan de acel produs în stocul său. Stocul produselor afişate se actualizează permanent pentru a fi cât mai reale, dar pot apărea discrepanţe între stocul real şi cel afişat. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a reactualiza stocul disponibil fără notificarea prealabilă al Cumpărătorului, punând diligenţele necesare pentru întregirea stocului cu produsele lipsă şi estimarea timpului necesar pentru disponibilitatea acestora spre vânzare. Dacă un produs nu se mai poate procura din cauza falimentului producătorului sau al furnizorului, scoaterii din producţie, scoaterii din comerţ pentru orice motiv, produsul respectiv va fi eliminat din oferta generală afişată de Vânzător. În cazul în care un produs comandat, livrat şi retrimis Vânzătorului pentru rezolvarea unor probleme garanţiale nu se poate remedia şi nu există produs identic pentru a fi schimbat pentru motivele arătate la alineatul anterior, Clientului se vor returna in termen de 15 zile sumele plătite pentru achiziţionarea acelui produs, fără alte despăgubiri. Limita maximă a obligaţiilor Szabó Melánia Anikó PFA faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare al unui produs comandat, este valoarea sumelor încasate de  la acest client, fara alte despagubiri sau daune.
  • Facturare și plăți:

Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile corecte, necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Preţurile Bunurilor puse la dispozţie de Vânzător sunt exprimate în lei (RON) însă nu includ cheltuielile de livrare. Condiţiile de plată specificate sunt obligatorii pentru Cumpărător. Plata se consideră efectiv executată în ziua plăţii în numerar sau ziua creditării contului bancar al Vânzătorului cu sumele datorate de Cumpărător. În cazul în care Vânzătorul isi rezerva dreptul de proprietate asupra produselor livrate pana la achitarea integrala a acestora de catre cumparator.

Achitarea produselor livrate conform comenzii lansate de Cumpărător se va face în numerar la sediul operatorului la ridicare, prin card bancar, prin plata prin ramburs la livrarea produselor la domiciliu, sau prin transfer bancar pe contul vânzătorului, dupa caz.

  • Condiții de livrare:

Cumpărătorul este obligat ca, pentru desfăşurarea cât mai rapidă a livrării bunurilor, la momentul lansării comenzii, să ofere toate informaţiile cerute în câmpurile obligatorii pentru buna desfăşurarea a contractului de vânzare-cumpărare. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.

Livrarea produselor comandate şi confirmate de Cumpărător pot fi ridicate de la sediul vânzătorului sau vor fi livrate la adresa specificată în Comandă de către Cumpărător prin intermediul unor servicii de curierat partenere.  Produsul/Produsele comandate intră în procesul de livrare după finalizarea confirmării comenzii. Se vor accepta comenzile  pentru livrarea produselor comandate pe întregul teritoriu administrativ al României. Vânzătorul va confirma recepţia comenzii pe cale electronică. Cumpărătorul poate opta și pentru ridicarea produsului de la sediul vânzătorului. Adresa vânzătorului, de unde se poate ridica coletul este sat. Biharia, str. Gáspár András nr. 101, Jud. Bihor . În acest caz, nu se vor percepe alte taxe în afara de contravaloarea produselor comandate, vânzătorul rezervându-și dreptul de a păstra produsele selectate doar pentru o perioadă de maximum 7 zile, dupa care comanda se considera anulata, iar eventuale sume achitate vor fi returnate in contul cumparatorului.

Termenul maxim de livrare asumat de Vânzător şi partenerii acestuia este de 10 zile lucrătoare. Vânzătorul nu îşi asumă riscurile legate de produsul comandat din momentul predării acestuia către serviciul de curierat. Produsele vor fi expediate în ambalaj corespunzător efectuării în siguranţă a livrării. Vânzătorul nu poate asuma responsabilitatea unor eventuale daune cauzate de manipularea incorectă a coletului în cursul livrării. Produsele vor fi preluate de Cumpărător de la reprezentantul serviciului de curierat.

Livrarea produselor comandate poate fi întârziată sau anulată fără ca acest lucru să implice răspunderea culpabilă al Vânzătorului, în cazul în care întârzierea sau anularea livrării se datorează unor motive independente de Vânzător care se referă în principal la incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, pandemii, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră.

În cazul în care nu se va reuşi contactarea Cumpărătorului sau reprezentantului acestuia în termenul stabilit pentru livrare, serviciul de curierat va urma procedura proprie de repetarea livrării, reţinând coletul la păstrare pentru o perioadă maximă de două zile lucrătoare, perioadă în care se va încerca contactarea din nou a Cumpărătorului atât de consilierul de vânzări al Vânzătorului cât şi de reprezentantul serviciului de curierat. Dacă în acest termen nu se va reuşi contactarea Clientului, comanda va fi anulată şi produsul se va retransmite Vânzătorului.

Preţul livrării este stabilit separat de preţul produsului şi este suportat în totalitate de către Cumpărător, aceasta fiind evidenţiat pe factură. Plata la livrare se face în condițiile arătate mai sus, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura şi bon fiscal), fără obligaţia plăţii vreunei sume în plus faţă de cea evidenţiată pe actele originale emise de Vânzător.

În cazul în care la prezentarea produsului la adresa specificată şi confirmată de client, Cumpărătorul deşi contactat nu are suficiente fonduri pentru achitarea integrală a preţului facturat de Vânzător nici după expirarea celor două zile lucrătoare în care produsul se păstrează la firma de curierat, livrarea se va anula, Vânzătorul având dreptul de a factura valoarea costurilor legate de transportul Produselor către Cumpărător.

Vânzătorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru daunele rezultate în urma utilizării produselor după livrare, cu atât mai mult pentru pierderea acestora.

     8.    Garanţia Produselor și Reclamaţii Cu Privire La Produse

8.1.Garanția reprezintă orice angajament asumat de Vânzător față de Client/Utilizator prin care acesta se obligă să restituie Clientului/Utilizatorului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, Prețul plătit, prețul de reparare sau prețul de înlocuire a Produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate pe site-ul www.mervin.ro sau în declarația de conformitate a Produsului.

Produsele afișate în cadrul site-ului nostru pot fi supuse garanției producătorului sau a distribuitorului. Termenii și condițiile detaliate ale garanției, unitatile service autorizate in care se pot efectua reparatii, precum și durata acesteia sunt prezentate pe documentul de garanție emis de către producător sau distribuitor şi care însoţeşte Produsul, după caz.

   Produsul beneficiază de un termen de garanţie comercială de 30 (treizeci) zile   de la data ridicării coletului/produsului de la curier în următoarele condiţii:

  1. Clientul/Utilizatorul a achiziționat Produsul de pe site-ul www.mervin.ro;
    1. Clientul/Utilizatorul a respectat instrucțiunile de folosire şi întreținere ale Produsului, acesta fiind utilizat conform instrucțiunilor impuse de producător sau distribuitor;
    1. Clientul/Utilizatorul a păstrat certificatul de garanție şi documentul fiscal care atestă achiziționarea Produsului. Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe certificatul de garanție, care însoțește Produsul livrat.

   Cauze de pierdere a garanției:

  1. avarii/deteriorări mecanice ale Produsului, expunere excesivă la radiații solare a Produsului sau modificări fizice neautorizate ale acestuia;
    1. defectarea Produsului, ocazionată de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere, transport, manipulare şi instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare;
    1. deteriorarea mecanică provocată prin lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia;
    1. inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descărcări electrice a Produsului, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
    1. distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de șocurile rezultate în urma manipulării necorespunzătoare a acestuia.

          8.2.   Reclamaţii cu privire la Produse

     Imaginile Produselor de pe site-ul www.mervin.ro au doar un caracter ilustrativ şi   nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăţii Produselor (ambalajul poate diferi, în funcţie de modificările operate de producător sau distribuitor).

Vânzătorul este obligat să livreze Clientului/Utilizatorului Produse fără defecte şi care sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă.

        Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă, dacă:

  1. Corespund descrierii făcute de Vânzator pe site-ul www.mervin.ro;
    1. Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip.
    1. Prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului.

În cazul în care Produsele prezintă un defect la livrare, părţile Contractului la Distanţă pot conveni cu privire la o compensaţie pe care Vânzătorul să o acorde Clientului/Utilizatorului, sub forma unui voucher.

Reclamația poate fi depusă de către Client/Utilizator fie în scris, la adresa din în sat. Biharia, str. Gáspár András nr. 101, Jud. Bihor fie prin email, la adresa [email protected]. Clientul/Utilizatorul trebuie să menţioneze în reclamaţie informaţii referitoare la (i) împrejurările care fac obiectul reclamaţiei, mai exact la tipul defectului Produsului şi la data constatării acestuia; (ii) modalitatea aleasă de a aduce Produsul în conformitate cu Contractul la Distanţă sau declaraţia referitoare la micșorarea Prețului sau renunțarea la Contractul la Distanţă, precum și (iii) datele de contact ale petentului.

Dacă Produsul vândut are un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul să ceară înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării Produsului. Dacă înlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibilă pentru Vânzător, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Preţului Produsului sau, dacă defectul este unul substanţial, se poate retrage din Contractul la Distanţă.

     În măsura în care reclamaţia formulată de Client/Utilizator este justificată, Vânzătorul are următoarele obligaţii:

  1. dacă înlocuirea sau reparaţia Produsului sunt posibile, să înlocuiască Produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client/Utilizator, în conformitate cu prevederile Legislaţiei Incidente şi pe cheltuiala sa. Orice reparare sau înlocuire va fi facută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord între Vânzator şi Client/Utilizator;
    1. dacă înlocuirea sau reparaţia Produsului nu sunt posibile, să restituie Clientului/Utilizatorului Preţul, parţial sau total, în funcţie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul este notificat în acest sens de către Client/Utilizator. În scopul rambursării Preţului şi finalizării Tranzacţiei, Societatea va restitui suma respectivă în contul bancar în lei, furnizat de către Client/Utilizator. Cheltuielile de transport nu se vor restitui iar costul transportului de retur va fi suportat de către Client.

Vânzătorul va răspunde solicitării reclamației Clientului/în termen de cel mult 10 Zile Lucrătoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamaţiei, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.

În cazul în care, pentru a da curs solicitării reclamației depuse de către Client/Utilizator sau realizarea Garanției va fi necesară punerea la dispoziția Vânzătorului a Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat să livreze Produsul pe cheltuiala Vânzătorului.

Durata soluţionării reclamaţiei, inclusiv eliminarea defectelor sau înlocuirea Produsului, durează de regulă până la 30 de zile calendaristice, fiind însă necesară furnizarea de către Client/Utilizator a asistenţei necesare în vederea respectării termenului respectiv.

  • Prezentul document este guvernat de legea română. Drepturile persoanelor care vizitează website-ul Szabó Melánia Anikó PFA nu sunt limitate de dispozițiile cuprinse în prezentul document, ele completându-se cu dispozițiile legale relevante.

Ultima actualizare:15.04.2024